Історії, які варто почути: на вихідних у Львові пройшов благодійний фестиваль Faine Misto 2023
Упродовж вихідних – 28 – 30 липня – у Львові проходив благодійний музичний фестиваль Faine Misto 2023. Цьогоріч його метою був збір коштів для НГУ "Азов".
Музичний фестиваль зібрав тисячі слухачів. Поціновувачів української музики та культури. Тих, хто нестримний духом. Офіційним партнером Faine Misto 2023 був бренд Nemiroff, який не лише підтримував артистів, а й знайомив гостей заходу з барною культурою.
Читай також Популярний коктейль з українським характером: як приготувати Berry Breakfast
Підтримуємо культуру, підтримуємо ЗСУ
Цьогорічний благодійний фестиваль пройшов під гаслом "Історії, які варто почути". Гості заходу могли не лише насолодитися піснями улюблених виконавців. Вони ще й мали можливість відвідати цікаві тренінги у рамках Faine Misto 2023. Зокрема, з тактичної медицини, мінно-вибухової безпеки та стрілецької справи.
Фестиваль відвідали тисячі прихильників української музики / Фото Faine Misto
Як ми вже зауважили, метою цього благодійного фестивалю стала підтримка бригади НГУ "Азов". Організатори наголошували, що 100% прибутку від фестивалю передадуть на логістичні потреби бригади.
У рамках фестивалю відвідувачі також отримали можливість поспілкуватися з азовцями та почути їхні історії. Так, в амфітеатрі Faine Misto 2023 була лекція Іллі "Гендальфа" Самойленка.
Варте уваги! Якщо не було можливості потрапити на фестиваль, то підтримати НГУ "Азов" можна за цим посиланням. Тут є всі необхідні реквізити.Файним людям – файні напої
Власне, офіційним партнером цьогорічного благодійного фестивалю став бренд Nemiroff. Під час повномасштабного вторгнення він активно просуває українську продукцію по всьому світу, а також є експортером №1 української горілки. Крім того, за часи війни Nemiroff вийшов на десятки нових ринків, серед яких Багами, Бельгія, Нідерланди, Люксембург, Португалія, Ісландія, Хорватія, Боснія та Герцоговина, а також Північна Македонія.
Nemiroff не лише захоплюється українськими артистами та підтримує сучасну українську музику. У рамках фестивалю бренд облаштував два бари, а також знайомив відвідувачів з барною культурою та ділився експертизою.
Nemiroff організовував заходи для гостей фестивалю / Фото Nemiroff
Бренд-амбасадорка Nemiroff Юлія Терлецька проводила тренінги. Під час них вона розповідала про виробництво та культуру споживання міцних напоїв.
Крім того, усі охочі могли зробити собі тимчасове тату. Для цього Nemiroff облаштував окрему зону для свободи самовираження.
Гості фестивалю могли зробити тимчасові тату / Фото Nemiroff
Варте уваги Для чоловіків із характером: рецепт крутого коктейлю Bold Boy
Зауважимо, що бренд активно долучається до благодійності. Для цього підтримує організацію гест-бартендингів. Під час цих заходів відвідувачі не лише насолоджуються улюбленими напоями, а й допомагають закривати важливі збори на ЗСУ.