Men 24 поспілкувався з бренд-амбасадоркою Nemiroff Юлією Терлецькою. Вона пояснила нам, що таке гест-бартендинги, розповіла про їхню роль та чому такі заходи в Україні допомагають наближати нас до перемоги у війні проти Росії.

Читай також Українська міксологія: яка вона на смак і чому нею захоплюється весь світ

Guest-Bartending / Guest-Shift / Pop-Up – поширена практика своєрідного ворк-енд-тревел із бару в бар коли бартендери одного закладу отримують можливість на один вечір стати за барну стійку іншого бару. У такий спосіб вони презентують свій заклад, його концепцію, філософію, міксологію. А також так вони прокачують особистий бренд бармена, що зараз так чи інакше стає важливою частиною кожної професії.

Гест-бартендинг у закладі Zaremba у Варшаві / Фото Nemiroff

За словами Юлії Терлецької, гість-бартендер "везе" з собою особливі коктейлі, візитівки закладу, або навіть створює нове тематичне чи сезонне меню. У такому випадку коктейлі гостя-бартендера пропонують відвідувачам закладу у першу чергу.

Бартендерка зізнається, що до повномасштабного вторгнення такого формату заходи її не цікавили. За словами Юлії Терлецької, вони "мали більш світський характер і сприяли хіба що не завжди гарантованому розвитку ком'юніті".

У порівнянні із витратами, на мою особисту думку, такі активності були нерентабельними на теренах України,
– зауважила вона

Інша справа, коли це поп-апи за кордоном, або коли це гостьові зміни, як-от майстер-класи чи лекції.

Юлія Терлецька поділилася графіком найближчих гест-бартендингів:

І ми не збираємося зупинятися на цьому! Більше анонсів можна побачити на моїй сторінці в інстаграмі. Мене це драйвить, адже я таким чином підтримую своїх колег-барменів, проводячи особисто важливі збори. Коли ти бачиш, як спільними зусиллями з'являються ці нехай 12 тисяч гривень, це дуже розчулює і надихає. Ти відчуваєш свій особистий вклад, а світла гордість завжди добре мотивує,
– додає вона.


Юлія Терлецька запрошує на гест-бартендинг у Львові / Фото Nemiroff

Бренд-амбасадорка зауважила, що в нинішніх умовах на гест-бартендинг дивиться інакше. А все тому, що ці вечори стали особливими та важливими для України та допомоги один одному.

Наразі дуже популярним стало проводити благодійні вечори, які мають за основу збір на потреби ЗСУ, близьких людей у лавах ЗСУ, постраждалих мешканців, тварин тощо. Надзвичайно круто те, що бренди та бари працюють разом задля перемоги, не жаліючи коштів та часу,
– додала вона.

Бренд Nemiroff активно долучається до цього процесу. Бартендерка зазначила, що він не лише підтримує її під час проведення таких заходів, а й надає безплатно горілку для приготування коктейлів. Відповідні публікації у соціальних мережах також допомагають просувати збори.

А бар Parovoz, в якому працює Юлія Терлецька, надає їй найкращі рецептури, нішеві інгредієнти, а також топових барменів. Усе це допомагає організувати ідеальний вечір.

Юлія Терлецька зауважила, що гест-бартендинг став актуальним для українців зараз завдяки зборам і можливості допомагати ЗСУ. Вона пояснила нам, чому зараз особливо важливо проводити такі вечори.

Важливо проводити подібні заходи на усіх майданчиках, не тільки барно-ресторанних. Так у нас додається ще один спосіб постійно тримати інфопривід на міжнародній та внутрішній арені. Нагадувати про те, що війна не закінчилася, про ті бригади, канали, міста, які потребують нашої уваги та допомоги.

"Постійне нагадування у формі таких маніфестів життя, де ми дякуємо за можливість випити або приготувати коктейль, – це дуже важливий духовний меседж. Він зміцнює нас і гуртує. Так, додає гіркоти буття, але й зміцнює тил, підживлює "нуль", провокує хвилю вдячності, гордості та чуйності. Якщо відверто поглянути на ситуацію – люди стомилися від зборів", – з жалем зазначає вона.

Бартендерка зауважила, що пости про збори стали тривожним елементом буденності кожного з нас. І щоб закривати їх якомога швидше й ефективніше допомагати нашим військовим, потрібно підходити до цього творчо, пропонувати людям продукт, який приковуватиме до себе увагу й інтерес.

Суспільство треба підтримувати. За нагоди частувати та підбадьорювати, щоб акумулювати в них сили не вигоріти, працювати і донатити,
– базує Юля Терлецька.

За словами Юлії Терлецької, це підтримує ментальний стан нації, а також дає можливість отримати "нетривіальну емоцію в улюбленому закладі". А ще це дає можливість надихнутися готовністю малого бізнесу й окремих персоналій бартендерів збирати гроші на потреби ЗСУ. Це допомагає:

  • барам посилити базу гостей;
  • познайомитись із новими потенційними гостями, які прийдуть до свого давнього друга або улюбленого бармена з іншого міста;
  • закривати надважливі збори;

"Допомагає залишатися згуртованими, вірними один одному, більш комунікабельними та відкритими, а отже досвідченими, підготовленими, впевненішими. Адже ненароком за смачним Ukrainian Mule з'явиться новий контакт у телефонній книзі", – додала вона.


Весь прибуток спрямовують на потреби ЗСУ / Фото Nemiroff

Слід розуміти, що такі вечори та заходи позитивно впливають на впізнаваність українських брендів. Вони продовжують активно набирати популярності за межами країни.

Юлія Терлецька підкреслила, що увага до українських брендів прикута ще з березня 2022 року. Все тому, що у світі шукали заміну російським продуктам. Зокрема, горілці.

Nemiroff набирає популярності в Європі, Америці та навіть Азії. Цього місяця ми підписалися із крутими партнерами із Великої Британії. За час повномасштабного вторгнення ми із Nemiroff були учасниками 5 міжнародних виставок, на яких отримували неймовірну підтримку, палкий інтерес до продукції, купу нових знайомств,
– додала вона.

Бартендерка підкреслила, що проявлятися на міжнародній арені беззаперечно важливо. За її словами, перші дні виставки, куди б не приїхав бренд з України, свідчать про те, що інтерес до нашої країни прикутий. Але знають про нас усе ще недостатньо. Запитують: "Як це – з України? А що там у вас насправді? Як це, все працює і ви стоїте усміхаєтесь?"

У такі моменти розумієш, наскільки обмежена інфобульбашка за кордоном. Наскільки важливо постійно, щоденно, щохвилинно тримати увагу біля себе. Пояснювати людям, що відбувається та як вони можуть допомогти,
– наголосила вона.

Так, у травні провели гест-бартендинг у Варшаві у барі "Zaremba", фудпейринг-вечерю у мішленівському ресторані "Elixir". За її словами, такі вечори – це ще й нетворкінг, обмін досвідом і руйнування стереотипів.

Фудпейринг-вечеря у ресторані "Elixir" / Фото Nemiroff

Я мрію, щоб у всьому світі перестали дивуватися: які у нас круті експерти, який досконалий у нас продукт, які міксологічні вершини ми тримаємо,
– розповіла Юлія Терлецька.

Варте уваги Океан вражень: Nemiroff відправив відвідувачів Lisbon Bar Show у захопливу подорож

Наостанок Юлія Терлецька дала кілька порад для кожного:

  • купувати варто українське,
  • споживати відповідально,
  • експериментувати,
  • залишати свої відгуки на сайтах,
  • ділитися враженнями в інстаграмі,
  • популяризуати та поширювати лінки перевірених зборів, отримані після гест-бартендингу.

"Варто лайкати, підписувася, коментувати сторінки українських брендів, щоб вони ставали усе помітнішими на закордонних майданчиках", – додала вона.