Як стати успішним "в домашніх умовах": розповідаємо про японський метод кайдзен
Джерело:
GQМетод кайдзен дедалі більше набуває популярності, і не тільки в країні зародження – Японії, а й в інших частинах світу. Він допомагає досягти успіху – в роботі, бізнесі й навіть в особистому житті.
Як працює кайдзен – розповідаємо на Men 24. Японський рецепт розвитку із секретними інгредієнтами, кажуть, дійсно наближує людину до досягнення її цілей.
Також цікаво Вдячні українським Героям: Nemiroff передав першу частину допомоги на реабілітацію
Японський метод кайдзен: у чому його суть
Професійний ріст і досягнення успіху – це не те, чого можна досягти тільки удачею чи випадковістю. Задля цієї мети ти повинен працювати, розвиваючи навики, та шукати нові звички й методи. Магії не буде, бо ніщо не дає результатів за одну ніч. А проте допомогти "магії" можна.
Гарвард дає кілька цікавих порад, Білл Гейтс розповідає про свої ритуали, а японці – мають метод кайдзен. Це техніка, яка спонукає людей постійно вдосконалюватися, а отже – ставати ефективнішими, за допомогою маленьких кроків, які виконують щодня. Кроки маленькі, так, але вони послідовно роблять мету все ближчою.
Як працює метод кайдзен
Ідея в тому, щоб ти ставав продуктивнішим, щоб краще використовував свій час і ресурси, щоб дійсно хотів стати кращим – але без радикальних змін у житті чи життя у постійних стресах і перепрацьовувань 24 на 7.
Кайдзен веде до успіху без перепрацьовувань та радикальних кроків / Фото unsplash
Кайдзен каже, що успіх — це не гонка на швидкість, не потрібно досягати його миттєво. А треба працювати, щоб досягнути успіху впевнено, а після цього – зберегти його та збільшити.
Метод передбачає 5 ключових елементів
- Командна робота.
- Особиста дисципліна.
- Хороша мотивація.
- Правильне робоче середовище.
- Ініціатива до покращень.
Щоб реалізувати кайдзен, потрібно виконати 6 простих кроків
- Визначити можливість виконання завдання.
- Вивчити ідеї його виконання та запропонувати свої.
- Визначити мету та розділити шлях до неї на невеликі частини.
- Створити план дій – дрібні кроки, які необхідно виконати.
- Тестувати результати кожного кроку не особисто, а у команді.
- Йти до наступного пункту плану тільки після успіху тестів.
І стосується все це будь-яких ситуацій – від бізнесу чи офісної роботи до розв'язання сімейних та особистих ситуацій.