Що робити, якщо перегрівся автомобіль і під капотом "закипіло"

18 травня 2024, 06:33
Читать новость на русском

Джерело:

Gazeta.ua

У літню спеку у водіїв традиційно стає на одну проблему більше. Адже автомобіль може перегрітися, якщо трапляться несправності системи охолодження двигуна.

Перегрів двигуна небезпечний, навіть дуже, бо за критичних температур метал просто починає вести. У гіршому випадку двигун взагалі може заклинити.

Також цікаво Секс-експерти назвали п'ять найпопулярніших фетишів: деякі з них відверто дивують

Перегрів двигуна: що робити в екстреному випадку

Ремонт двигуна – геть не дешева справа. Краще запобігти цьому та вжити профілактичних заходів. Та вже якщо халепа трапилася, маємо поради, що робити.

  • По-перше, не можна продовжувати рух, якщо двигун перегрівся. Треба зупинитися і відкрити капот. Дозволь "нутрощам" автівки 10 − 15 хвилин відпочити та остигнути, бодай щоб припинилося кипіння. Звісно, перед цим вимкни й кондиціонер – він навантажує двигун і створює надмірне тепло під капотом. Плюс відкрий вікна, щоб створити максимально можливий обдув. Це заведе тепло до салону, але – виведе з-під капота.
  • Автоексперти часто радять за перегріву двигуна включити пічку на максимум, це різко і безпечно охолодить мотор. Річ у тім, що пічка є частиною системи охолодження і забирає зайве тепло від двигуна. Вентилятор продує зовнішнє повітря через стільники обігрівача і направить його в салон, охолоджуючи радіатор.

Подивися далі, чи нічого не протікає. Якщо ознак цього немає, відкрий пробку радіатора і долий рідини. Доливай повільно, щоб не спричинити надміру швидкого охолодження. І після цього запусти двигун.

Зверни увагу на можливі причини перегріву двигуна та як на це реагувати / Фото freepik

Чому двигун автомобіля перегрівається у спеку

Щоб захистити себе від перегріву, стеж за всіма цими нюансами:

  • Помітний шар бруду на зовнішній поверхні радіатора. Він призводить до зниження ефективності тепловіддачі двигуна та може стати причиною його перегріву.
  • Двигун може закипіти й від того, що стільники в радіаторі сильно забилися брудом.
  • Ще одна поширена причина – поломка термостата.
  • До закипання двигуна, буває, призводить втрата охолоджувальної рідини.
  • Засмічення чи поломка клапана кришки розширювального бачка також небезпечна.

Також рекомендуємо нагадати собі чи дізнатися дещо нове щодо того, як зберегти прохолоду в автомобілі влітку без кондиціонера. І які поломки автомобілів вважають найпоширенішими.