Зауважимо, що бренд Nemiroff понад 15 років бере участь у заході. Таким чином компанія продовжує роботу з популяризації української продукції у світі та duty-free.
Читай також Від творіння алхіміків і до напою Джеймса Бонда: як змінювалася горілка упродовж століть
Єдиний бренд з України на виставці
Розповімо трішки про саму TFWA World Exhibition. Це виставка, присвячена неоподатковуваним товарам duty-free. Мовиться про алкогольні напої, парфумерію, косметику, тютюнову продукцію, модні аксесуари тощо.
На виставці Nemiroff був єдиним брендом з України / Фото Nemiroff
Під час неї збираються понад 6 тисяч експертів з усього світу, щоб провести цікаві дискусії, обмінятись досвідом, обговорити тренди. Крім того, бренди демонструють свої новинки та запрошують на інформативні лекції. Або ж дозволяють познайомитися зі своєю продукцією під дещо іншим кутом. Як це зробив, наприклад, Nemiroff. Зауважимо, що на цій виставці він був єдиним українським брендом і з гордістю представляв країну.
Nemiroff представлений у понад 80 країнах світу, і, попри війну, він не припиняє експансію на інших ринках, відкриваючи все нові й нові можливості.
Одна з цілей участі бренду у міжнародній виставці – популяризація високоякісного українського продукту. Зауважимо, що Nemiroff не випадково бере участь у TFWA World Exhibition. Бренд упродовж кількох років входить до ТОП-3 найпопулярніших напоїв у duty-free. Крім того, він – експортер №1 в Україні в своїй категорії та входить до ТОП-10 горілчаних брендів у всьому світі.
Duty-free – це не лише про покупки під час подорожей. Це значно більше. Адже мовиться про мультинаціональну та мультикультурну аудиторію. Тож бренд з України, представлений у duty-free, має всі шанси стати візитівкою держави. Не дивно, що у таких крамницях завжди представлені топові продукти з усього світу. Ті, про які всі говорить. І які ледь не кожен хоче спробувати.
Nemiroff представляв лінійки преміальної та смакової горілки / Фото Nemiroff
До слова, Nemiroff De Luxe Honey & Pepper – візитівка бренду. Тож її часто везуть з України як сувенір, щоб потішити рідних і близьких за кордоном або вразити іноземців.
Самі ж бренди, які з'являються на полицях duty-free виділяються своєю жагою до новаторства. Це ті компанії, які схильні пробувати щось нове, експериментувати. Удосконалюватися на шляху до досягнення ідеального продукту.
Nemiroff знайомив усіх з барною культурою
Бренд Nemiroff упродовж трьох днів пригощав гостей коктейлями зі своєї барної карти. Крім того, кожен охочий міг персонально продегустувати один з шести продуктів, які привезли на виставку. Нагадаємо, що стратегія компанії – відповідальне споживання міцного алкоголю. Тож своїх клієнтів вона привчає до нової культури споживання горілки.
Nemiroff знайомив відвідувачів виставки з барною культурою / Фото Nemiroff
Варте уваги Випив залпом, скривився, закусив: чому так неправильно пити горілку
Зауважимо, що вся коктейльна карта доволі концептуальна. Мікси, приготовлені на основі продукції Nemiroff, базуються на популярній світовій класиці. Але кожен з напоїв отримав нестримний дух і самодостатність бренду з України. Відвідувачі заходу могли спробувати коктейлі від Round 1 до Boood & Honey. Зосередимо свою увагу на кількох із них.
Round 1 – напій, що облетів весь світ
Почнімо з відомого та незабутнього фірмового коктейлю, який вирізняється незламним духом Nemiroff. Round 1 – напій, який без перебільшення облетів весь світ: від Нью-Йорка до Берліна.
Зверни увагу, що Round 1 – міцний і суворий коктейль. Він припаде до душі тим, хто сам пише свою історію й обирає найкраще.
Бренд Nemiroff надихнула на створення коктейлю Round 1 версія класичного напою Negroni, яка отримала Negroski. У цьому випадку замість джину використовують горілку.
Наголосимо, що це приклад не лише креативного підходу до створення коктейлів. Це ще й науково обґрунтований спосіб поєднання інгредієнтів. Вони відмінно поєдналися на молекулярному рівні, якщо пригадати про закони фудпейрингу.
Основою Round 1 стала преміальна горілка Nemiroff De Luxe. Для її приготування використали ароматні спирти квітів липи, які відмінно поєднуються зі смаком вишні.
Нагадаємо, що професійне переосмислення старовинних рецептів у поєднанні з сучасними трендами – одна із доктрин Nemiroff.
Одна горілка – два класичні коктейлі
Крім того, поціновувачі класичних коктейлів мали можливість спробувати два напої, основою яких стала Nemiroff De Luxe Honey & Pepper. Мовиться про твісти на Espresso Martini та Bloody Mary.
Гості спробували твіст на Espresso Martini від Nemiroff / Фото Nemiroff
Це діаметрально протилежні напої, адже один із них – солодкувато кавовий, а інший – овочевий і пряний. І це відмінно ілюструє варіативність, гнучкість й унікальність бази цієї горілки. Додамо, що вона містить 27 трав і спецій, а також перець чилі та натуральний мед, зібраний на локальних пасіках.
Nemiroff задовольняє усі смаки
Поціновувачі легких і газованих напоїв можуть обрати з-поміж двох коктейлів. Наприклад, Burning Pear Twist може стати ідеальним аперитивом. Це насичений напій з гірчинкою та пряністю, основою якого стала грушева горілка.
Або ж можна спробувати Oak Twist – збалансований варіант, який вважається чимось середнім між Lynchburg Lemonade та Vodka Highball. Основою цього напою є унікальна горілка Nemiroff Rested In Barrel. Її особливість полягає в тому, що її перед розливанням у пляшки витримують у дубових бочках. Це надає горілці збалансованого, м'якого смаку з горіховим присмаком.
Вона відмінно гармоніює з содовою, фрешем лайма, цукровим сиропом і бітером. Просте поєднання, яке дозволяє насолодитися самобутнім і самодостатнім продуктом бренду.
Nemiroff – бренд, гордий бути українським / Фото Nemiroff
Бренд Nemiroff продовжує не лише знайомити людей з барною культурою. Він ще й активно популяризує українське у всьому світі. А участь у міжнародній виставці у Каннах – одна з можливостей нагадати не лише про себе, а й про нестримний дух українців. Тих, чиї спини зараз боронять весь світ від ворога.