Чому Енцо Феррарі їздив на Peugeot

Енцо Феррарі не використовував автомобілі марки Ferrari для щоденних поїздок. Річ у тім, що куди комфортнішими виявилися "пижики" – машини Peugeot, а дорогі спорткари були надто гучними й тісними для їхнього розробника.
У Стенлі Кубрика вдома жили 16 кішок, Сальвадор Далі не розлучався зі своїм мурахоїдом, а Енцо Феррарі їздив на автомобілях Peugeot. І якщо у перших двох випадках все можна списати на примхи геніїв, то у третьому, як з'ясував Men 24, причина була цілком практична.
Цікавинка Потужні автомобілі з фільму "Шалений Макс": на чому їздили головні герої
Засновник і власник чи не найвідомішої у світі компанії з виробництва спорткарів Ferrari, а разом із нею й легендарної однойменної команди Формули-1, насправді кохався у гоночних автомобілях.
- Та при цьому був дуже практичною людиною: розкішні вілли, яхти, приватні літаки він міг мати спокійно, але – не хотів.
Енцо Феррарі разом з особистим водієм в салоні Peugeot 404 / Фото wikimedia
Невибагливість у побуті, до слова, різко контрастувала з вибагливістю в роботі.
- Зокрема, принципом розумної достатності він геть не керувався для роботи команди в гонках: Ferrari мала мати кращих пілотів, і кращі боліди, створені кращими інженерами.
Феррарі вилазить із Ferrari – таке він робив у 60-х тільки для рекламних кампаній / Фото wikimedia
Так, але особистий автомобіль йому був потрібен винятково для комфортного і безпечного пересування з пункту А в пункт Б. Жодні, даруй, понти, ані оздоби, ані престиж марки не грали особливої ролі.
- Ось так і сталося, що італієць Енцо Феррарі щодня їздив на французьких авто Peugeot.
Такий ось Peugeot 504 Coupe був і в особистому гаражі Енцо Феррарі / Фото wikimedia
Перший пижик Енцо – седан Peugeot 404. Комфортний, надійний, безпечний. О, а ще ж недорогий, тож їздячи в ньому Феррарі не підтримував жодного прямого конкурента.
- Peugeot навіть у Формулі-1 не виступала, обираючи ті формати ралі, де не було Ferrari.
Перехід Ferrari частково під FIAT змусило Феррарі змінити вподобання / Фото wikimedia
Після 404-го в гаражі Енцо були й інші Peugeot, але…
- 1969 року Ferrari частково перейшла під контроль італійського промислового гіганта FIAT, і Енцо вже не міг собі дозволити їздити на автомобілях бренду конкурентів.
До теми Перший у світі автомобільний тест-драйв: вражаюча подорож Берти Бенц