Німецький пожежник у вільний від роботи час зробив крутий кастом Kawasaki GPZ900R: фото
У 80-х роках минулого століття еталоном серед байків був Kawasaki GPZ900R. У нього не було жодної зі звичної нам сьогодні електроніки, а надійний чотирициліндровий двигун DOHC з рідинним охолодженням видавав 113 "конячок" і розганяв мотоцикл до 240 кілометрів на годину. Німецький кастомер вирішив подарувати байку нове життя!
Джерело: Bike EXIF
Кріс Шолтка, німецький пожежник, який у вільний час керує майстернею Motocrew. Він взявся за Kawasaki GPZ900R, щоб подарувати йому нове життя.
Це цікаво Байк дня: кастомери з Буенос-Айреса подарували нове життя Honda CX500
"Я почав будівництво півтора року тому. Це повинен був бути малобюджетний байк, але я швидко розійшовся...", – зізнається Кріс.
Кріс – фанат Kawasaki, і вся його сім'я теж віддає перевагу лише байкам цієї японської компанії.
У мене є Ninja 600 1998 року у початковому стані та KX250F. Мій батько їздить на Ninja 1000SX і Ninja 900, а моя дівчина на Z550,
– розповідає про сімейний гараж Кріс.
Кріс Шолтка – фанат Kawasaki, тож не дивно, що він взявся за GPZ900R
GPZ900R – хороший мотоцикл для налаштування через те, що задня рама кріпиться на болтах. У Німеччині ми не можемо зварювати основну раму, але на GPZ задня й основна рама складаються з двох окремих частин, тож ви можете побудувати нову задню раму. І двигун потужний!,
– пояснив свій вибір Шолтка.
Крісові сподобалося, що задня рама байка кріпиться на болтах, що розв'язує руки
Рядна четвірка на цьому байку 1984 року була у відмінному стані, але решта обладнання – ні. Тож Кріс почав з доопрацювання двигуна та доведення його до досконалості, злегка оновивши. Він додав комплект Dynojet і вихлоп 4 в 1 від німецької компанії Speed Products. Кріс розраховує, що з прикріпленим до нього коротким глушником SC Project потужність тепер становить 130 "конячок".
За допомогою модернізації двигуна, байк може розвивати до 130 "конячок"
Я взяв байк на стенд, щоб отримати хорошу настройку, але потужність (у поєднанні зі зменшенням ваги приблизно на 20 кілограмів) дійсно хороша для байка такого віку,
– зауважив він.
Щоб отримати цю потужність якомога швидше, Кріс також встановив дросельну заслінку швидкої дії Ducati.
Тобі сподобається Професійний каскадер повторив трюк з "Місії нездійсненної": відео, від якого стигне кров
Наступною модифікацією Кріса на Ninja 1984 року випуску став паливний бак.
Оригінал надто великий і негарний, на мій смак, тому я взяв бак Honda Bol d'Or [CB750F] з відкидною кришкою бензобака для класного олдскульного стилю,
– пояснює свій вибір Кріс.
Оригінальний паливний бак він замінив на аналог від Honda
Кріс відмовився від дещо застарілого і важкого пластикового кузова та встановив стриманий обтічник бікіні у стилі кафе-рейсера, приварив набір скоб, щоб він підходив.
Він також оновив оригінальні вилки й опустив їх на пару дюймів для агресивнішої позиції. Підрамник – це мінімалістська петля на болтах, яку Кріс зробив сам – разом з сидінням, що встановлюються врівень. Друг обтягнув його алькантарою, вишитою ромбоподібним швом.
Друг Кріса обтягнув крісло алькантарою
Мета полягала в тому, щоб отримати класичну задню частину для кафе-рейсерів – таку, яка підходить до широкої задньої шини. Для кращої стійкості на дорозі я використовував задній амортизатор Scrambler Ducati, взятий з більш ранньої збірки Ducati. Можу сказати, що переробляю свої деталі...,
– додав Кріс.
Не варто ризикувати з електронікою, якій уже майже чотири десятиліття, тому Кріс встановив повний набір аксесуарів Motogadget, включаючи поворотники, спідометр і систему запалювання RFID. Усі вони підключені до блоку управління m.unit.
Кріс повністю поміняв електроніку, адже рідній уже майже 40 років
У пошуках яскравих відтінків, щоб компенсувати чорну фарбу на GPZ, Кріс почув про нові напівпрозорі силіконові ручки Hookie "Frozen".
Мені потрібно було протестувати нові ручки перед випуском, тому я вирішив нанести логотип Hookie на бак, щоб подякувати за підтримку. Hookie Co. з самого початку були для мене великим джерелом натхнення, і отримати ексклюзивні продукти від компанії, на яку я рівняюся, – велика честь,
– зізнався він.
Прозорі ручки стали яскравим акцентом на байку
Однак Кріс на цьому не закінчив. Він також знайшов Kawasaki Z550 1983 року випуску і провів місяць, модифікуючи його до 27-річчя своєї дівчини. Це просто й ефективно – нова петля сидіння, розташування фар і шин, а також загальне оновлення. Ідеально підходить для старшого брата GPZ900R, але, ймовірно, менш страхітливо для їзди.
Тепер він може зі своєю коханою кататися на крутих Kawasaki
Усі фото kylefx
Читай також Німці створили Harley-Davidson, на який їх надихнула гонка "24 години Ле-Мана"