Джерело: Thunderbike
Нумо дивитися разом з нами, яких змін зазнав "Харлей" перед тим, як його показали громадськості.
Це цікаво Максимум хрому: французи створили байк, який сподобається фанатам "Термінатора"
В ательє зізнаються, що на модернізацію Harley-Davidson GP S їх надихнула гонка "24 години Ле-Мана". Цікаво, що літера S у назві байка означає "Special". Певну родзинку мотоциклу подарував новий двигун SE Big Bang 131 Cui з найбільшим робочим об'ємом близько 2,2 літра.
Також байк оснастили одностороннім маятником, моноблочними колесами з порошковим покриттям з алюмінію. Їхній діаметр – 21 і 23 дюйми. Мотоцикл отримав також величезні гальмівні диски з радіальними супортами, першокласне шасі. Не минулося й без скрупульозної роботи малярів.
У задній частині байка німці використали нещодавно розроблений амортизатор. Його можна гідравлічно регулювати по висоті за допомогою натискання однієї кнопки. У вилці вони використали нову систему демпфірування від Bitubo. З її допомогою можна ідеально відрегулювати стиснення та відскок.
Тобі сподобається Справжній Франкенштейн: кастомери з Естонії зібрали BMW R80 з запчастин, які були в гаражі
Високоякісна фарба – сучасна інтерпретація часів Lotus і John Player Special від Ingo Kruse Design. Ле-Ман – одна з найбільш традиційних гоночних трас, тому фарбування повинне бути традиційним. Тож колірна гамма нагадує про історичний гоночний характер. Водночас з її допомогою, вдалося підкреслити спортивний формат мотоцикла.
У поєднанні з технологією серії Milwaukee-Eight, GP S – простий у керуванні мегашоубайк. Він підходить навіть для повсякденного використання. А його шалена силова установка, яка видає 123 "конячки", дозволяє комфортно почуватися навіть на трасах. Ми вже мовчимо про той факт, що зовнішність байка не залишає нікого байдужим!
Читай також Як риба допомогла створити Harley-Davidson