Представники 80 країн світу зустрілися на виставці у Берліні: чим гостей вражав бренд Nemiroff
Упродовж трьох днів у Берліні відбувся масштабний захід, який об'єднав власників барів, бартендерів, а також виробників алкоголю. Мовиться про Bar Convent Berlin, в якому вкотре брав участь Nemiroff.
Захід Bar Convent Berlin з 10 по 12 жовтня об'єднав барний світ у прагненні обмінюватися знаннями, досвідом і цікавинками, розповідає Men 24. Україну, з-поміж близько 80 країн, на ньому мав можливість репрезентувати бренд Nemiroff.
Читай також Вдячні українським Героям: Nemiroff передав першу частину допомоги на реабілітацію
Nemiroff продовжує знайомити світ з Україною
Під час заходу бренди, власники барів і бартендери ділилися власним досвідом. Вони також займалися розвитком партнерських відносин. Не обходилося і без демонстрації інноваційних продуктів і відвідин семінарів. Ясна річ, що такого роду захід складно собі уявити без створення неординарних коктейльних творінь.
Бартендерка бренду Nemiroff ділилася своїми знаннями / Фото Nemiroff
Директорка BCB Петра Лассан, зауважила, що перед барною галуззю стоїть чимало викликів. Тож цьогоріч організатори заходу ще більше цінують відданість та працюють над створенням позитивного майбутнього цього сектору.
Ми дуже раді, що стільки відомих барменів з усього світу приїхали, щоб взяти активну участь у цьогорічному BCB: чи то на стендах експонентів, чи то як доповідачі в освітніх програмах, чи то на вечірніх гостьових змінах у найкращих барах Берліна,
– додала вона.
Що таке Bar Convent Berlin
Зауважимо, що це найбільша виставка для барів та індустрії напоїв, яка відбувається у Берліні. Щорічно на неї приїжджають представники близько 80 країн світу.Джерело: Bar Convent Berlin
Варте уваги Єдиний з України: бренд Nemiroff викликав ажіотаж на міжнародній виставці у Каннах
Nemiroff готував круті коктейлі
Упродовж трьох днів відвідувачі заходу мали можливість насолодитися ідеальним поєднанням:
- інтенсивних розмов про барну культуру;
- яскравих особистостей;
- унікальних вражень.
Гості заходу мали можливість ознайомитися з продукцією Nemiroff / Фото Nemiroff
Nemiroff приїхав на захід не просто так. Бренд, попри складну ситуацію в країні, продовжує працювати над розширенням глобальної дистрибуції. Це робиться для того, щоб якомога більше споживачів по всьому світу мали можливість познайомитися з українським продуктом. Нагадаємо, що Nemiroff представлений у понад 80 країнах світу.
Цьогоріч учасники заходу приділили максимум уваги презентації своєї продукції. Задля цього вони створювали продумані та креативні конструкції стендів, які буквально приковували увагу відвідувачів Bar Convent Berlin.
Але і це ще не все, адже деякі компанії акцент зробили на міксології та коктейльних картах. На тому, чим активно займається Nemiroff. Нагадаємо, що бренд з України просуває культуру споживання міцного алкоголю, руйнуючи популярні стереотипи, які витають навколо горілки.
Тож відвідувачі заходу мали можливість спробувати круті коктейлі, приготовлені на основі горілки Nemiroff. Авторські напої для гостей готувала міжнародна об'єднана команда – бартендерка Юлія Терлецька та бренд-амбасадор компанії з Італії Федеріко Томасселлі.
Гості заходу мали можливість скуштувати коктейлі від Nemiroff / Фото Nemiroff
Цьогорічний Bar Convent Berlin не лише об'єднав усіх поціновувачів барної культури. Він ще й став майданчиком, на якому Nemiroff міг нагадати про ситуацію в Україні. Нагадаємо, що в Європі та США споживачі можуть придбати Nemiroff Premium De Luxe. Це благодійний продукт, прибуток від продажу якого перераховують на реабілітацію українців, котрі постраждали від війни.