Засновники майстерні Домінікус Браун і Якоб Мюллер знали один одного з дитинства, коли вони подорожували місцевими полями на XT250. Вони почали разом будувати майстерню у 2015 році, а після тримісячної одіссеї Північною Африкою офіційно заснували компанію у 2018 році. Третій член команди, Ань, працює неповний робочий день в області графічного дизайну.

Це цікаво Його захочуть усі: німці подарували нове життя 40-річному байку Moto Guzzi 850T4

Оновлений Harley отримав назву Umbra, що означає "тінь". В основу взяли байк XL883 Hugger 1995 року випуску. Це менш відомий варіант Sportster, який пізніше став моделлю "Low". Компактна ергономіка обумовлена ​​іншою формою сидіння, амортизаторами й установкою керма.


За основу взяли мотоцикл 1995 року, якому подарували нове життя

Завдання клієнта полягало в тому, щоб використовувати різні шари чорного і стильно представити батарею,
– каже Домінікус.

Візуально стандартний Sportster явно має мало спільного з типовим силуетом вуличного трекера, тому команда Crooked знала, що їм потрібно змінити позицію. І їх не збентежив той факт, що вони вперше працювали над Harley.


Цікавим є той факт, що хлопці вперше працювали з Harley

Використовуючи довші амортизатори YSS, прикріплені до недавно усіченого підрамника, Crooked підняв задню частину на десять сантиметрів і забезпечив її спеціальним сидінням і хвостовим оперенням, викованим зі сталі товщиною в один міліметр.

Позаду нам подобається форма мотоциклів, які в підсумку стають "супертонкими". Тому ми використовували вбудований світлодіодний задній ліхтар як орієнтир за розміром і побудували навколо нього хвостове оперення,
– каже Домінікус.

Дуже акуратна подушка сидіння оббита алькантарою.


Хвостове оперення байка максимально тонке, а сидіння оббите алькантарою

Тобі сподобається Тайці зробили потужний абсолютно чорний Harley-Davidson Sportster: круті фото

Справа внизу – виготовлена на замовлення акумуляторна скринька, вміст якої не приховується: зовнішня кришка зроблена з оргскла. Це протилежний підхід до більшості варіантів, які намагаються приховати батарею, але це не суперечить загальному стилю. Є навіть тонке світлодіодне підсвічування, щоб виділити акумулятор, який є наднадійною моделлю HVT від Intact.


Акумулятор можна побачити під кришкою з оргскла

Фара – світлодіодний блок Gazzini, оскільки замовник хотів зберегти кругле світло попереду, а не слідувати типовій тенденції "номерна табличка зі вставкою" світлодіодів.


Замовник хотів саме кругле світло спереду, тож там стоїть фара Gazzini

Паливний бак ручної роботи, сидить красиво і низько.

Стандартний бак був занадто потворним, тому ми шукали запасний бак. Але після тривалих пошуків нічого не знайшли. Це наш перший повністю зібраний резервуар ручної роботи, і ми дуже задоволені результатом,
– зауважили хлопці.

Дихання двигуна покращили завдяки новому впускному патрубку, посиленому вуглецевим волокном, надрукованому на 3D-принтері. Також байк отримав спеціальну вихлопну систему з керамічним покриттям, увінчану глушниками виробництва Hattech.


Harley отримав оновлену систему вихлопу

На байк нанесене порошкове покриття майже всюди, від кожуха двигуна до рами та навіть вилок. Crooked також використовував 3D-друк для затемнених кришок вилок, які включають непомітні сигнали повороту.


Весь байк покритий чорною порошковою фарбою

Взутий байк у свіжий комплект шин Pirelli MT60 RS. Цей трекер Sportster однозначно відрізняється від байка-донора. І це прекрасно.

Усі фото Dominikus Braun

Читай також Фахівець Jaguar зробив божевільний кастомний Honda CL350: круті фото