Джерело: Bike EXIF

Новий кастом побудований на базі моделі Thruxton 1200 RS, і його характеристики вражають. Споряджена маса складає трохи більше як 30 кілограмів, а потужність збільшується на понад 20 кінських сил. Тож повністю екіпірований байк важить близько 165 кілограмів, а його розганятимуть 125 "конячок".

Це цікаво Німецький пожежник у вільний від роботи час зробив крутий кастом Kawasaki GPZ900R: фото


Thruxton 1200 RS після вдосконалення розвиває 125 кінських сил

Двигун переробили під хот-род. Байк оснастили новим кулачком TEC, комплектом повітрозабірника з високою пропускною спроможністю від Free Spirits. Останній, до слова, збільшує потужність шляхом виходу газів через вихлопні труби Termignoni та короткий глушник, виготовлений на замовлення від SC-Project.


Байк оснастили вихлопними трубами Termignoni

Потужність – лише половина рівняння продуктивності, тому Bad Winners також зосередилися на "додаванні легкості". Надлегкі 17-дюймові моноблочні колеса Dymag CA5 з вуглецевого волокна мають велике значення для динаміки управління та важать менш як 3 кілограми за один.

Колеса взуті у гоночні шини Pirelli Diablo SuperCorsa, дозволені до використання на дорогах, зі складу SC2. Задня шина зі 180 секціями та трохи ширший обід, ніж у приклада, означають, що хлопцям довелося встановити передню зірочку зі зміщенням, щоб забезпечити правильне вирівнювання ланцюга.


Колеса байка взули у гоночну шини Pirelli Diablo SuperCorsa

Кришка бака, кришка фари, сидіння та переднє крило теж зроблені з вуглецевого волокна. Але є традиційний штрих з чорним шкіряним сидінням з кутовими складками, які перегукуються з білими смугами, що частково приховують красиву карбонову фактуру на баку.


Кришка бака, кришка фари, сидіння та переднє крило – з вуглецевого волокна

Кабіна оснащена непомітним розподільчим пристроєм Motone, а також кліпсами Rental, прикріпленими до індивідуального потрійного дерева з вбудованою цифровою панеллю приладів. І саме на цьому в останні кілька місяців була зосереджена велика частина розробки Bad Winners.

Електроніка на сучасних байках – величезна проблема, коли ви плануєте збірку. Ось чому ми вирішили працювати над нашою панеллю приладів. Ми розробили власну материнську плату та програмне забезпечення – у нас є власний інженер-електронник, тому ми можемо зв'язуватися з будь-якою системою CAN Bus,
– зауважив Валід з Bad Winners.

Тобі сподобається Байк дня: кастомери з Буенос-Айреса подарували нове життя Honda CX500


Над електронікою хлопці працювали самостійно

Bad Winners теж мали низку проблем через COVID-19, але тепер вони відновили свої робочі потужності.

У березні 2020 року ми майже закрили компанію, коли відбувся перший локдаун. У нас було занадто багато проблем, щоб ми могли нормально працювати, доводити проєкти до клієнтів. Наш грошовий потік вмирав. Але ми вирішили зосередити свої зусилля на цифровій стороні та інтернет-магазині. Це спрацювало, і зараз у нас все буде добре,
– кажуть у Bad Winners.


Попри пандемію коронавірусу, хлопці продовжують працювати для своїх клієнтів

Валід зараз працює на новому великому просторі площею 560 квадратних метрів, а компанія налічує 9 співробітників.

Зараз ми виробляємо комплекти та серійні байки. Це єдина життєздатна бізнес-модель, – зазначає він.

Тож власників байків Thruxton хлопці з Bad Winners радо чекають у себе. З їхніми запчастинами можна не лише подарувати нове життя своєму байкові, а й зробити його ще потужнішим.

Усі фото P&M Studio

Читай також Професійний каскадер повторив трюк з "Місії нездійсненної": відео, від якого стигне кров