Мовиться про виставку TWFA – Duty Free and Travel Retail Asia Pacific Summit, яка відкривалася для відвідувачів з 7 по 11 травня. І саме під час неї бренд Nemiroff, представлений у понад 80 країнах світу, знайомив гостей з продукцією з України.

Варте уваги Немов кришталь: експерти назвали найчистіший алкогольний напій

Nemiroff дарував виняткові враження

У Nemiroff ми прагнемо дарувати виняткові враження та ділитися своїми найкращими алкогольними напоями зі світом. Для нас велика честь бути частиною цього престижного заходу, де ми продемонструємо нашу колекцію горілки преміумкласу та поспілкуємося з професіоналами галузі з усього світу,
– кажуть у компанії.

Кожен відвідувач заходу мав можливість зазирнути до стенда Nemiroff, щоб дізнатися про майстерність, яка стоїть за досконалим смаком горілки. Зауважимо, що Nemiroff посів першу сходинку серед експортерів горілки з України.

Також команда експертів Nemiroff обговорювала можливості ділового співробітництва. Крім того, ділилася цінним досвідом і відповідала на питання відвідувачів. Щось нове та цікаве біля стенда для себе міг відкрити кожен: і лідер галузі, і ентузіаст туристичного ритейлу, і поціновувач алкогольних напоїв преміумкласу.

Бренд запрошував відвідати його стенд 2-N11, що на цокольному поверсі 2. Гості виставки могли разом відчути сутність горілки Nemiroff, а також відсвяткувати мистецтво виготовлення преміальної продукції.


Nemiroff брав участь у виставці TWFA / Фото Nemiroff​

Nemiroff зміцнює свої позиції

А тепер детальніше розповімо про лідерство Nemiroff. Результати 2022 року продемонстрували, що бренду вдалося зміцнити свої лідерські позиції серед експортерів горілки з України.

Це означає, що практично кожна друга пляшка виготовленої в Україні горілки, що продається за межами нашої держави, – Nemiroff.

Наостанок зауважимо, що впродовж 2022 року Nemiroff вийшов на нові ринки. Продукція бренду з України з'явилася на Багамах, у Бельгії, Нідерландах, Люксембургу, Хорватії, Боснії та Герцоговині, а також Північній Македонії.

Але і це ще не все. Вдалося значно розширити асортимент і обсяги на наявних уже ринках. До прикладу, до Південної Кореї поїхали нові контейнери преміумлінійки. А ще вдалося укласти договір з великим круїзним скандинавським оператором.

Читай також Холодні та бадьорять: 4 алкогольні кавові коктейлі, які варто спробувати кожному

Повертаючись до виставки TWFA, то Nemiroff також покладав на неї надії. Адже після неї українська продукція може з'явитися на полицях ще більшої кількості країн світу.