Бренд Nemiroff, який продовжує розширювати свої горизонти, минулого тижня прибув до Португалії. У Лісабоні його команда демонструвала гостям виставки не лише преміальну продукцію, а й ділилася своїми знаннями й емоціями, передає Men 24.
Читай також Українська міксологія: яка вона на смак і чому нею захоплюється весь світ
Що таке Lisbon Bar Show
Почнімо з того, що Lisbon Bar Show – найбільша подія у сфері коктейлів і гостинності. Під час цього заходу гості могли ознайомитися широким асортиментом продукції, відвідати захопливі майстер-класи, пізнавальні семінари, а також дегустувати коктейлі. Весь захід спрямований на те, щоб продемонструвати актуальні міжнародні тенденції у секторі гостинності, який щоденно росте та розвивається.
Nemiroff взяв участь у Lisbon Bar Show / фото Nemiroff
Виставка у Лісабоні стала платформою для спілкування, навчання, а також обміну ідеями для експертів галузі. Відвідувачів своїми вміннями та навичками вражали відомі маестро барної справи з усього світу. Зокрема, бренд-амбасадорка Nemiroff Юлія Терлецька.
Nemiroff провів два незабутні дні у Лісабоні
Команда бренду Nemiroff провела два неймовірні та продуктивні дні на Lisbon Bar Show.
Ми висловлюємо подяку прекрасному місту Лісабон та організаторам заходу за їхню теплу гостинність. Ми також хочемо висловити вдячність усім відвідувачам, які проявили величезний інтерес до нашого бренду. Ваша підтримка означає для нас цілий світ, і ми з нетерпінням чекаємо на зустріч з вами наступного року!
– кажуть у Nemiroff.
Бренд-амбасадорка поділилася знаннями зі споживачами / Фото Nemiroff
Світлини, які команда привезла з Лісабона, демонструють, що відвідувачі були буквально зачаровані продукцією та професіоналізмом бренду. Юлія Терлецька не лише розповідала про особливість преміальної горілки, а й демонструвала, які вишукані коктейлі можна приготувати на її основі.
Варте уваги Куточок України у Сінгапурі: чим Nemiroff вражав відвідувачів на міжнародній виставці TWFA
До слова, після поїздки до Лісабона Nemiroff вирушив у круїз. Бренд оголосив про співпрацю з Tallink у туристичній роздрібній торгівлі. Таким чином українська продукція з'явиться у секторі круїзів і поромів Північної Європи.