До твоєї уваги 4 поради. Вони допоможуть тобі не лише подолати лінь, а й бути продуктивним на роботі. Гайда ними користатися.

Варте уваги Сила дизайну: як зовнішній вигляд впливає на покупця та його рішення

1. Визначай пріоритети завдань

Якщо ти лінивий від природи, нескінченний список справ без чіткого порядку може здатися страшним. Однак найкращий спосіб бути продуктивнішим на роботі – розставити пріоритети, класифікуючи ті завдання, які потрібно виконати швидко, як термінові, щоб ти міг взятися за них і прибрати їх з дороги першими.

Якщо ти розбиваєш свою роботу на невеликі завдання, визначаючи пріоритетність одного над іншим, ти отримаєш план. Його буде легше дотримуватися, що допоможе тобі уникнути необхідності мати справу з нескінченним списком завдань.


Тобі потрібно визначити пріоритет виконання завдань / Фото kues1

2. Встанови дедлайни

Ще один чудовий спосіб краще організувати свій час і підвищити продуктивність – встановлювати собі дедлайни. Наприклад, почни день з "проєкту номер 1" і постарайся закінчити його до 13:00, щоб мати час на неспішний обід, а потім до 17:00 присвяти час "проєкту номер 2". Таким чином, ти зможеш закінчити робочий день раніше і насолодитися другою половиною дня. Не маючи дедлайнів, ти не будеш поспішати з виконанням завдань, і не встигнеш й оком змигнути, як у тебе піде на них цілий день.

3. Оточи себе проактивними людьми

Якщо ти перебуваєш у компанії колег, які такі ж ліниві, як і ти, ви будете тягнути один одного вниз. Однак, якщо ти працюєш разом з кимось проактивним і мотивованим, ти відчуєш їхню енергію та підприємницький підхід. Це особливо актуально, коли ти працюєш над командним проєктом, де заслуги ґрунтуються на участі всіх.


Навколо тебе мають бути проактивні люди / Фото freepik

4. Визнач ключові фактори відволікання

В епоху смартфонів і соціальних мереж відволікаючих чинників дуже багато. Коли ти відчуваєш лінь, тобі більше, ніж будь-коли, хочеться переглянути відео в інстаграмі, яке надіслав друг, або відповісти на повідомлення в месенджері.

Однак це може завести вас у червоточину інстаграму; години, які ти витрачаєш на перегляд, можна було б витратити на продуктивніші речі. Для цього навчися визначати речі, які можуть тебе відволікати, і зроби все можливе, щоб триматися якомога далі від них протягом часу, який ти виділив для роботи над конкретним завданням.

Читай також Як розпочати складну розмову: 6 простих кроків, які допоможуть кожному

Нехай ці поради принесуть тобі користь. Ти не лише зможеш долати лінь, а й матимеш можливість продуктивно працювати, досягаючи бажаних результатів.