Тож не дивно, що виробники чимало уваги приділяють саме дизайну своєї продукції. Працюють над тим, щоб виділятися серед десятків інших брендів. Намагаються вкласти певні змісти та зашифрувати символи. Адже спочатку око має зачепитися за унікальний дизайн, а потім цей унікальний дизайн має допомогти розповісти більше про виробника та продукт. Men 24 спільно з Nemiroff розповість про те, чому зовнішній вигляд таки має вагу.

Варте уваги До донатів треба залучати креативно: що таке гест-бартендинг і як він наближає перемогу України

Особливу увагу дизайну й упакуванню продукції бренди присвячують, коли вона з'являється у Duty Free. На вітринах вона має не лише відрізнятися від інших. Її місія – презентувати виробника далеко за межами його країни, показати самобутність, розповісти історію та підкреслити преміальність.

І, ясна річ, без упізнаваного, цікавого й особливого дизайну привернути увагу споживачів вкрай складно. Ми зосередимо свою увагу на трьох важливих моментах. Саме вони підштовхують людину у Duty Free підійти до певної полиці та взяти саме те, що їй сподобалося та зацікавило найбільше.

Унікальна пляшка

На споживача значний вплив мають форма та дизайн пляшки. Її зовнішній вигляд, ергономічність, місткість. Чи унікальна вона за своєю формою та чи відрізняється від конкурентів у цій же категорії. Що розповідає етикетка та чи змушує вона зупинити на собі погляд.

Але в Duty Free є ще один цікавий момент. Йдеться про ексклюзивність. Часто тут можна побачити пляшки у тих форматах, в яких їх ніколи не знайдеш у звичайних магазинах. До прикладу, виробник випускає лінійки на 0,5 та 0,7 літра, а в Duty Free представлені позиції на 1 літр.

Це ще не все. Окремої уваги заслуговують мініформати. Ті самі маленькі пляшечки улюблених напоїв місткістю 50 мілілітрів. Вони припадають до душі мандрівникам, адже не займають багато місця у багажі. Крім того, тару до 100 мілілітрів можна провозити у ручній поклажі.


Мініформат – те, що подобається мандрівникам / Фото Назарія Лазура

Крім того, мініформат – ідеальний спосіб познайомитися з продукцією бренду. Можна спробувати кожну позицію та вибрати ту, яка припаде до душі найбільше. І вже тоді брати її повнорозмірний варіант. Ми вже мовчимо про той факт, що такі маленькі пляшки можуть бути чудовим варіантом сувенірної продукції.

Цікаве упакування

Не меншої уваги заслуговує упакування. Правда, у цьому випадку точаться дискусії: ховати продукт чи не ховати. Адже коли ми кладемо його до коробки, то споживач позбувається можливості відразу ж оцінити пляшку та дизайн, над яким працювала чимала команда.

З іншого боку, в Duty Free розуміють, що упакування має значення. Іноді продукція може долати тисячі кілометрів. І хотілося б, щоб вона прибула до пункту призначення цілою та збереженою. Тож, бренди міркують над тим, як зробити упакування впізнаваним, щоб воно перегукувалося з духом виробника та також притягувало до себе увагу.

Ексклюзивність продукту

Як ми вже згадували вище, у Duty Free споживачі особливо цінують ексклюзивність. Їм подобається, що можна взяти продукт, якого не знайдеш у звичайних крамницях. Ця "особливість" надзвичайно цінна та дозволяє споживачеві відчути свою привілейованість.

У цьому пункті ми б об'єднали пляшку й упакування в одне ціле. Бренди можуть тішити своїх споживачів об'ємами та форматами, яких немає за межами Duty Free. А максимальну ексклюзивність допомагає створити упакування. Тоді покупець виходить з крамниці так, наче з дорогого бутика. У його руках не просто звична для нього продукція, а те, що просто так не купиш.


Важливо, щоб був представлений ексклюзивний продукт / Фото Nemiroff

Читай також Ідеальний компаньйон для вечері: рецепт приготування коктейлю Pear Aperetive

Сила дизайну таки має значення. Ми обираємо продукцію очима, обираємо собі фаворита серед інших. І лише після цього починаємо з ним знайомитися ближче. Бажаємо, щоб твоє знайомство було незабутнім. Навіть якщо воно з тими, про кого ти, здавалося, знаєш усе.