Майстерня Tamarit захована у місті Ельче, приблизно за 21 кілометр від узбережжя середземноморського портового міста Аліканте. Але, попри віддаленість, власники Кіке та Матіа заробили репутацію, яка поширюється по всьому континенту.

Це цікаво Американці перетворили вінтажний Kawasaki KZ1000 на стильний кастомний байк: фото

Як і більшість досвідчених будівельників, вони пропонують великий вибір деталей, щоб підтримувати потік грошей. А співпраця з Motoshare доводить, що вони готові впроваджувати нові ідеї у свою бізнес-модель.


В основу проєкту ліг мотоцикл Bonneville 865

Але повернімося до самого байка. Це кафе-рейсер з родзинкою. Tamarit описують свій останній Bonneville як комбінацію декількох стилів з елементами скремблера, кафе-рейсера. Це цікаве поєднання знайомого і незвичайного, але воно добре працює.

"Ми хотіли зробити спортивний мотоцикл, але з агресивними лініями", – зауважили у майстерні.


У майстерні хотіли зробити спортивний мотоцикл з агресивними лініями

У Tamarit була повна свобода дій, оскільки це не замовлення від клієнта. Одна з перших модифікацій, яку вони зробили, полягала у розширенні маятника, щоб подовжити зовнішній вигляд мотоцикла. Він також наголошує на незвичайному задньому крилі, яке досить велике, щоб водії залишалися чистими навіть у найгіршу погоду.


Заднє крило зробили максимально великим

Задня частина рами теж повністю нова й увінчана новим плюшевим сидінням. Новий комплект амортизаторів Hagon Nitro робить поїздку комфортнішою.

Двигун об'ємом 865 кубічних сантиметрів – карбюраторна версія, яка пройшла фільтрацію K & N і вихлопну систему Zard Tiger 70. Ця установка 2-в-1 була розроблена для сучасного Street Scrambler і важить приблизно на 6 кілограмів менше, ніж стандартна система. Але її можна адаптувати до старішої "сучасної класики", що й зробили Tamarit тут.


Байк оснастили двигуном на 865 кубічних сантиметрів

Дивися також Француз зробив стильний байк з розбитої Yamaha SR500, купленої за 100 євро: круті фото

Вінтажний вид підкреслюється новими 16-дюймовими колісними дисками зі спицями та шинами Continental K112, які запозичують малюнок протектора класичних шин супербайків і поєднують їх з сучасними складами гуми.


Вінтажність байка підкреслюється 16-дюймовими колісними дисками

Компактний обтічник – версія пристрою, розробленого для чудового Thruxton "Крило чайки". Виготовлена на замовлення алюмінієва трійка верху очищає кабіну, а спідометр замінений на пристрій Motogadget, вбудований у бак. Велика частина дротів й електрики перенесена у непомітну скриньку під сидінням.


Більшість дротів сховали у скриньку під сидінням

Тут є кілька досить важких модифікацій, але цей Bonneville дозволений для використання на вулиці та має необхідні документи. Останнє важче отримати в Європі, а також регулярно ігнорується компаніями.

Усі фото Tamarit

Тобі сподобається Ідеальний байк для бездоріжжя: австралійці подарували нове життя Yamaha TTR250 – фото

Тож, якщо тебе занесе в Іспанію, у тебе є всі шанси з вітерцем проїхатися на цьому крутому Gotham, зробленому майстрами Tamarit.