Цей Yamaha Virago з Малайзії. Він належить шеф-кухареві, котрий кілька років тому потрапив на ньому в аварію. Він прийшов до майстерні, щоб хлопці подарували нове життя байкові. Одне з побажань клієнта: щоб дружина могла сидіти ззаду.

Це цікаво Бельгійці зробили потужний Harley-Davidson Softail для дрег-гонок: круті фото

Азахар і його співзасновник Рейвін традиційно займалися побудовою одномісних байків для гонок. Але через те, що пандемія сильно вдарила по Південно-Східній Азії, вони не могли відмовлятися від будь-якої роботи.

Virago – перший мотоцикл Yamaha у стилі чопера з V-подібним твіном. Він спочатку мав моноамортизаційну підвіску, яку потім поміняли на звичайні подвійні амортизатори. Сама модель 1995 року з 75-градусним V-подібним двоциліндровим двигуном з повітряним охолодженням, потужністю 61 кінська сила.

Цей конкретний байк стояв протягом кількох років. Тому Азахар і Рейвін відремонтували двигун і зуміли знову запустити його. Стандартний повітряний фільтр був пошкоджений у результаті аварії, тому Kerkus взяв те, що він нього залишилося, і створив новий чохол. Потім вони відновили гальма, відремонтували підвіску й опустили вилки на дюйм, щоб вирівняти стійку.

Прийшов час запустити болгарки. Задня рама від верхніх точок кріплення амортизатора нова, з хвостовим оперенням з гострими краями. Вони виконують подвійну функцію: як крило й опора сидіння. Оригінальні амортизатори замінили на елементи Triumph Bonneville, які трохи довші за стандартні.

Як і в оригіналі, нове сидіння має зручне наповнення та сходинки. Тож їздити на байку буде комфортно не лише водієві, а і його пасажиру. У цьому випадку, дружині шеф-кухаря.

Тобі сподобається Двоє братів з Німеччини зробили стильний байк Honda NX650 Dominator: круті фото

Під сидінням прихований акумуляторний відсік, виготовлений на замовлення поруч з паливною помпою. Останню, до слова, необхідно було перемістити, щоб спеціальна вихлопна труба могла нормально текти від двигуна до задньої частини. Вихлоп виконаний у вигляді прямих труб, але, на щастя, всередині є приховані перегородки, що знижують рівень шуму.

У передній частині є чітко авангардний штрих, з обтічником без лобового скла. Байку цей елемент був необхідний, щоб приховати довжелезні вилки. Обтічник виготовлений зі скловолокна за індивідуальним замовленням. Усе для того, щоб оптимально підігнати його під мотоцикл.

Читай також 9 цитат Енцо Феррарі, які пояснюють історію автомобілів з заповітною конячкою на капоті

Kerkus завершує більшість своїх байків чорним і сріблястим кольором. Особливо виграшно він виглядає на двигуні, де необроблений метал був обробленим до стильної сатинової чорної обробки.

Усі фото Kerkus