Відвідувачі Експо-2020 у Дубаї матимуть можливість не лише дізнатися більше про першу українську місію на Місяць, а й побачити наш державний стяг, який відправиться на супутник.

Варте уваги Очолила рейтинг найкращих: горілка з України потрапила в американський Forbes

Я народився та виріс в Україні, тому для мене, як для засновника Spacebit приємно, що ми представлені саме в українському павільйоні. Радий, що наша компанія тут і зараз будує майбутнє України. Ця виставка показує, наскільки важливою є співпраця приватного та державного секторів,
– підкреслює засновник і генеральний директор Spacebit Павло Танасюк.

Заступник міністра економіки України Михайло Лев наголосив же на тому, що сьогодні пріоритет №1 для Мінекономіки – розвиток високотехнологічної та наукомісткої складової виробництва, зокрема експорту.

"Наше завдання на Експо-2020 – показати справжню Україну: високотехнологічну, інтелектуальну, де створюють продукти майбутнього. Серед понад 40 компаній з України чільне місце посідає Spacebit, чия співпраця з українськими підприємствами зробила можливою першу місію України на Місяць", – підкреслив він.

Гостям виставки Spacebit демонструє український прапор з титану, виготовлений вітчизняною компанією "ТитанЕра". Саме його й відправлять на Місяць разом з іншою технікою для досліджень у рамках першої української місії наступного, 2022 року.

Відвідувачам покажуть прапор, який полетить на Місяць
На Експо-2020 кожен зможе побачити прапор, який відправлять на Місяць / Фото Nemiroff

А ще кожен відвідувач виставки може побачити прототип розробки компанії Spacebit – робота Asagumo.

Asagumo – перший і найменший у світі місяцехід на ніжках, а не на колесах. Він стане складовою першої в історії британської місії на Місяць, яку здійснює наша компанія,
– зауважує Павло Танасюк.

Конструкція місяцехода дозволить йому потрапити до досі недосліджених лавових труб, знайдених на поверхні супутника Землі. Саме їх Spacebit обрала об'єктом дослідження. У компанії вважають, що ці утворення, схожі на печери, можуть бути рішенням тривалого перебування астронавтів на Місяці.

Нагадаємо, що офіційним партнером першої української місії на Місяць є компанія Nemiroff. Бренд працює над іміджем нашої країни у світі, завойовуючи усе нові й нові країни та мільйони поціновувачів. Також він береться за підтримку сміливих ідей, втілюючи їх у життя та відкриваючи нові горизонти.

Уже кілька десятиріч наш бренд активно відкриває Україну світу. Те, що такий амбітний проєкт як перша українська місія на Місяць завдяки Spacebit та за підтримки Nemiroff представлений на грандіозній міжнародній виставці, дає зрозуміти усім міжнародним партнерам, наскільки потужний потенціал має наша держава, її компанії та головне – люди,
– підкреслює генеральний директор Nemiroff Юрій Сорочинський.

Nemiroff – офіційний партнер місії України на Місяць
Nemiroff – офіційний партнер місії України на Місяць / Фото Nemiroff

Він додав, що для компанії важливо підтримувати подібні сміливі проєкти та першопроходців. Юрій Сорочинський переконаний, що необхідно показувати, що займатися наукою та підприємництвом, навіть у космічній сфері, в Україні реально та перспективно.

"Таким чином, місія на Місяць втілює в життя мрії тисяч наших земляків про нові горизонти. А бренд, який допомагає втілювати мрії в життя, – уже не просто бренд", – зауважив він.

  • Нагадаємо, що партнерами першої української місії на Місяць також є вітчизняні підприємства ВАТ Меридіан, Екотест та КБ Південне.

Що таке Експо

Експо – одна з найбільших всесвітніх виставок. Це майданчик, на якому уряди та бізнес демонструють світу свої інноваційні технічні та технологічні розробки. Тема цьогорічного Експо-2020 – "Об'єднуючи розуми, створюємо майбутнє".

Це цікаво Штучний інтелект зміг зазирнути у загадкові темні кратери на Місяці

Коротко про першу українську місію на Місяць

Наступного, 2022 року відбудеться перша місія України на Місяць. Офіційним її партнером став бренд Nemiroff. Він допоможе Spacebit відправити на супутник Землі техніку, яка збиратиме наукові дані. Зауважимо, що для України це надзвичайно важливий проєкт. Він дозволить відновити репутацію привілейованої космічної держави на світовій арені, дасть поштовх до розвитку українських комерційних космічних проєктів, а також сприятиме популяризації космічної тематики серед українців. Сама ж місія реалізується у партнерстві з United Launch Alliance та Astrobotic Technology та в рамках програми NASA CLPS.

Далі буде...