Men 24 мав нагоду поспілкуватися з бартендеркою та бренд-амбасадоркою Nemiroff Юлією Терлецькою. Вона поділилася своїми міркуваннями щодо того, чим у 2023 році нас вражатиме барна культура. До чого ми повернемося знову, а що відкриємо для себе дещо по-новому.

Читай також Патріотичні шоти і преміальна горілка: Nemiroff подають в одному з найвідоміших барів світу

6 трендів барної культури у 2023 році

Ринок алкоголю динамічний і пластичний. Він змінюється разом зі споживачем. Ми вчимося дивитися на звичні речі по-новому. А нові знання дозволяють пірнути у вир емоцій і відчуттів, про які ти міг навіть не підозрювати.

1. Повернення до класики

Як зауважила бартендерка, цьогоріч ми спостерігатимемо за поверненням до класики. Ти все частіше бачитимеш, як бармени готують яскраві та цікаві напої та подають їх у V-подібних келихах. За словами Юлії Терлецької, приблизно кожні 30 років спрацьовує цікавий механізм ностальгії. Як бачиш циклічна не лише мода.


Цьогоріч популярними будуть напої, які подають у V-подібних келихах / Фото Nemiroff

Саме тому зараз ми спостерігаємо епоху рімейків у кіно, неону та класичних коктейлів. 2023 рік принесе старі добрі Dry Martini, Espresso Martini та Appletini у чарти найбажаніших коктейлів,
– додала бренд-амбасадорка.

Тож келих для подачі Мартіні цьогоріч використовуватиметься все частіше. І це попри те, що, здавалося б, за останні роки його вже раз і назавжди витіснили купе та нік-нори.

2. Нова глибина міксології

Тут слід розуміти, що цьогоріч міксологія вийде на новий рівень. Мовитиметься не лише про поєднання компонентів у коктейлях. У цьому випадку йдеться про поєднання напоїв з музикою, мистецтвом, їжею, спеціальними локаціями, світлом, тематичними вечірками тощо.

Споживач стає все більш обізнаним, вибагливим та фокусується на отриманні емоції, хоче доторкнутися до чогось неповторного. Новий рік принесе попит на глибокий гастрономічний досвід, замішаний з естетичним,
– підкреслила бартендерка.

Вона додала, що цьогоріч споживач шукатиме нові сенси та яскраві переживання. Коктейлі ж він вже навчився готувати й удома.


Поціновувачі міксології відкриють нові її грані / Фото Nemiroff

Це цікаво Їх шукали найчастіше: 10 найпопулярніших коктейлів у 2022 році

3. У тренді нішевий алкоголь

Слід розуміти, що дещо зміняться також вподобання щодо самого алкоголю. Цьогоріч популярними будуть нішеві, рідкісні алкогольні продукти. Як каже бартендерка, гість барів і покупець у крамницях усе частіше шукатимуть нові смаки. Та й тягнутимуться вони до чогось спокусливо невідомого, а не звичного та стабільного.

Отже, 2023 рік буде прекрасним часом для сміливих експериментів та імпорту незвичайних напоїв, підтримки алкогольного бізнесу по всьому світі, не тільки в розрізі співпраці з гігантами, а й колабораціях із молодими перспективними дистиляріями,
– зауважила вона.

4. Відповідальність та усвідомленість

Змінюються не лише смаки, а й ставлення до алкоголю. Цьогоріч у тренді будуть також відповідальність, соціальна активність та чесність.

Рівень усвідомленості суспільства росте щоденно, тому важливим критерієм у виборі алкоголю, бару або коктейлю стане таке ж усвідомлене ставлення до навколишнього середовища та ситуації у світі,
– додала вона.

Юлія Терлецька впевнена, що споживач мислитиме критичніше. Тож він віддаватиме перевагу тим продуктам, які не засмічують довкілля, вкладають частину прибутку на благодійність, використовують безвідходне виробництво тощо.

5. Українська горілка

Нам би дуже хотілося, щоб про Україну всі говорили, але не в контексті війни. Але реалії диктують свої умови. Багато ринків світу відмовилися від продукції країни-агресорки. І це стало вікном можливостей для українських міксологів та автентичних продуктів.

Треба ловити хвилю! Є велика ймовірність появи "вірусних коктейлів", які почнуть залітати в барні карти по всьому світу, прославляючи силу та мужність українського народу,
– зауважила вона.

До прикладу, той же коктейль, присвячений Зеленському. За цим посиланням ми розповідали про те, як цей напій приготувати на власній кухні.


Продукція з України продовжить бути на хвилі популярності / Фото Nemiroff

6. Діджиталізація барної культури

Не менш цікавим трендом 2023 року стане діджиталізація усього, що пов'язане з барною індустрією. На нас очікують тікток-коктейлі, інстаграмні напої, а також віртуальні продукти.

Діджиталізація усього підряд може захопити й барне ремесло, і мистецтво створення коктейлів,
– додала експертка.

Вона впевнена, що популярність набиратимуть просвітницькі ютуб-канали, рецепти в Reels та тіктоку, колаборації з блогерами, побудовані на створенні емоцій, а не лише реклами.

Але і це ще не все. Авторські рецептури й унікальні світлини коктейлів мають усі шанси дістатися до NFT. І таким чином вони зможуть стати невіддільною складовою сучасного мистецтва.

Варте уваги Українські традиції та сучасні інновації: за що мільйони полюбили медову з перцем

Барна культура точно матиме чим нас здивувати у 2023 році. Тож пропонуємо поринути в неї, вивчати щось нове, пізнавати себе та свої смаки. А також не забувати експериментувати. А допоможуть тобі у цьому Nemiroff разом з Men 24.