Наш новий герой, Джон Гьорке, намагаючись продати свій Ford Focus SE 2010 року випуску, вирішив підійти до цього процесу креативно. Він попросив про допомогу друзів, разом з якими вдалося зняти двохвилинну відеорекламу. Дивися крутий ролик на Men 24!

Це цікаво "Наша пристрасть сильніша за відстань": Lamborghini зняла крутий різдвяний ролик

За словами Гьорке, сюжет реклами – так, у неї є сюжет – розповідає про чоловіка, який переживав важку ніч. І він буквально оживає, сідаючи за кермо Ford Focus. На ролику видно, як чоловік покидає місто у стилі голлівудських блокбастерів, перш ніж опиняється на сільській ґрунтовій дорозі. Закінчується рекламний ролик тим, що Гьорке виходить з машини, його комір сорочки опущений, а голос за кадром каже: "Принеси холоднокровність у цей Ford Focus 2010", коли ціна блимає на екрані.

Джон Гьорке креативно підійшов до продажу свого автомобіля, знявши крутий ролик:

Гьорке володів автомобілем протягом 3 років. А продати його довелося, адже в нього народилася ще одна дитина. Тепер він – батько 3 малюків. На зйомку ролика його надихнув кліп співака The Weeknd "Blinding Lights".

Тобі сподобається 7 цікавих фактів про Harley-Davidson, яких ти міг не знати

На одометрі Ford Focus 12 тисяч миль. А оцінив машину Гьорке у 5 999 доларів США. За словами Джона, автівка у хорошому стані, з частою заміною оливи. Під капотом Focus непоганий 2,0-літровий чотирициліндровий двигун, який видає 140 кінських сил. Хто б не став новим власником Ford Focus, він однозначно буде задоволеним.

А ми надіємося, що тебе такий підхід до реклами автомобіля надихне. І наступного разу ти не будеш просто викладати нудне оголошення. Не виключено, що саме твоє відео стане вірусним, що дозволить тобі заробити не лише на продажі автівки, а й від монетизації!

Читай також Bentley вирішила потішити колекціонерів виходом ексклюзивної версії Birkin