Над байком працював Самуель Агіар, талановитий хлопець, який займається дизайном меблів і мотоциклів. Він керує майстернею Shiny Hammer у Сен-Кантені, містечку неподалік кордону з Бельгією на півночі Франції. Дивися круті фото байка Moto Guzzi 1000 SP на Men 24!

Це цікаво Справжній Франкенштейн: кастомери з Естонії зібрали BMW R80 з запчастин, які були в гаражі

Цей байк заснований на моделі 1000 SP 1981 року. Велосипед-донор розбився, і переднє колесо практично застрягло у двигуні. Я повинен був зробити байк "прямим", перш ніж робити які-небудь модифікації. До речі, у двигуні зламався тільки генератор,
– зауважив Самуель.


Основою мотоцикла став Moto Guzzi 1000 SP 1981 року

Spada, як його називали, свого часу був відмінним байком. У нього чудова керованість, інтегрована гальмівна система та можливість подорожувати протягом дня без втоми як для водія, так і для мотоцикла. Розслаблений V-подібний двоциліндровий двигун передавав близько 70 коней на традиційний валовий привід Guzzi. Тож байк годинами міг рухатися зі швидкістю 160 кілометрів на годину.

Моя ідея полягала в тому, щоб почати з "відомого" стилю паливного бака, а потім зробити переднє крило трохи незвичнішим. Я хотів щось на кшталт "дивного кафе-рейсера",
– розповів Самуель.

Це особиста розробка, тому він мав можливість вивчити кілька ідей. Він завжди говорить собі, що збирається продати проєкт, над яким працює, але потім закохується у нього. Він зберігає більшість своїх збірок, оскільки всі вони абсолютно різні.

Тобі сподобається Байк дня: новозеландці створили електричний ретробайк, який вражає своїм дизайном

Самуель ретельно перевірив й перебрав двигун. Вихлопну систему з нержавіючої сталі виготовили за індивідуальним замовленням, з двома прямими трубами. Всередині них встановлені перегородки, які дозволяють понизити рівень шуму.

Вилка байка стокова, але відремонтована, трохи занижена та модернізована з гальмами Brembo. Стандартні 18-дюймові колеса Mag замінили виготовленими на замовлення ободами Morad зі спицями того ж діаметру. Вони взуті у свіжий комплект шин Avon Roadrider AM26.

Кузов повністю новий і виготовлений з алюмінію. Форми бака й обтічника (у комплекті з фарами для скутера Peugeot Ludix) ідеально підібрані. На металоконструкціях немає фарби, щоб приховати недоліки.

Я думав про чорну або сіру фарбу, але вирішив просто почистити її та нанести прозорий лак,
– говорить Самуель.

Необроблений метал – складний варіант, тому що сховати недоліки ніде. Але саме це стало візитною карткою байка.


Необроблений метал – справжня родзинка байка

Усі фото Shiny Hammer

Читайте також: Як риба допомогла створити Harley-Davidson