• БарMEN
  • Гід по стилю
  • Life
  • Спорт та відпочинок
  • Wellness
  • Більше
  • укр
  • рус
  • 24 Канал
  • Економіка
  • Showbiz
  • Новини здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    • Закордон
  • БарMEN
  • Гід по стилю
  • Life
  • Спорт та відпочинок
  • Wellness

У пошуках найкращих у світі міцних напоїв: як на міжнародних конкурсах обирають переможців

19:56, 1 квітня 2021 - Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ
Як на міжнародних конкурсах міцних напоїв обирають переможців

У всьому світі проходять сотні міжнародних конкурсів, в яких визначають найкращі міцні спиртні напої. Деякі зосереджуються на певних категоріях напоїв, наприклад, горілці, віскі або ромі, інші ж – загальні. Результати ж щорічного суддівства оголошують з весни по осінь.

Джерело:

Forbes

Якщо ретельніше вивчати ринок, то можна зауважити, що буквально кожні кілька тижнів певний конкурс оголошує список, на їх думку, найкращих у світі напоїв. Спробуймо розібратися, що впливає на оцінку експертів.

Це цікаво 150 граней смаку: Nemiroff провів гастро-вечерю з презентацією фудпейрингу

Нагороди для бренду – це не лише оцінка старань та технологічних процесів. Це ще й можливість зробити виробника впізнаваним, а його продукцію – популярною у всьому світі. Але варто заглянути за куліси суддівства, щоб зрозуміти, як же ж визначають найкращі спиртні напої.

Визначити переможця – непроста задача

Як зауважив один відомий суддя, який оцінює віскі: "Міжнародні змагання спиртних напоїв схожі на виготовлення ковбаси: вам може сподобатися результат, але сам процес не надто зрозумілий, часто непрозорий і, часом, може збивати з пантелику".

Ба більше: ти можеш зауважити, що часто в одних і тих же конкурсах перемагають певні бренди. І цю закономірність можна спостерігати кілька років поспіль. Це може наштовхувати на думку, що такі змагання не мають нічого спільного зі справжнім духом боротьби. Але не варто відразу ж ставити хрест на міжнародних конкурсах.

Ерік Зандона, директор відділу інформації про алкогольні напої Американського інституту дистиляції (ADI), зазначає, що бренді Jaxon Keys шість з останніх десяти років ставав переможцем в категорії бренді на конкурсі ADI. Однак така послідовність є винятком із правил. Більшість змагань оновлюють список "Найкращих у світі" за результатами кожного року.

Іншим прикладом є перемога одного бренду в десятках конкурсів протягом одного року. Наприклад, у 2020 році горілка Nemiroff завоювала понад 30 нагород на різних змаганнях, у тому числі на International Spirits Challenge (ISC), New York International Spirits Competition, Berlin International Spirits Competition.

Смакову лінійку Nemiroff The Inked Collection визнали "Смаковою горілкою року" на конкурсі у Нью-Йорку, "Найкращою горілкою" (Best in Show) на конкурсі у Лондоні та "Продуктом століття" (Century Award) на конкурсі у Лас-Вегасі.

Така тенденція демонструє справді високий рівень продукції та незаангажованість конкурсів, адже журі з усіх куточків світу сходяться у своєму рішенні.


Nemiroff – бренд, відзначений світовими нагородами / Фото Nemiroff

Найкращий – часто недоступний

Як свідчить практика, у міжнародних конкурсах часто перемагають бренди, які складно назвати доступними. Навряд чи хтось подорожуватиме на інший континент задля пляшки відмінного віскі, який визнано найкращим у світі, однак який неможливо купити в його країні.

Також, мало хто готовий викласти тисячі доларів за пляшку якісного рому лише тому, що судді визнали саме його найкращим з-поміж інших. Це певною мірою розчаровує споживача, який хотів би долучитися до культури відповідального споживання та насолоджуватись якісною продукцією.

Що про конкурси думають професіонали

Представники 3 найбільш престижних світових змагань спробували пролити світло на нагороди. Вони пояснили, яку роль відіграють міжнародні конкурси, а також розповіли, чому результати можуть надзвичайно сильно відрізнятися.

  • Джоел Гаррісон – багато років був суддею й головою комісії IWSC (International Wine & Spirits Competition).
  • Ерік Зандона – директор з інформації про спиртні напої ADI (American Distilling Institute).
  • Адам Леві – відомий в мережі під псевдонімом "Професор алкоголю". Він засновник Міжнародних конкурсів напоїв, які щорічно проводяться у Нью-Йорку, Берліні, Мельбурні й Азії.


Міжнародні конкурси не лише просувають бренд, а й роблять його ближчим до споживача / Фото Nemiroff

Усі вони погодилися з тим, що міжнародні конкурси виконують три функції:

  1. маркетинг для привернення уваги споживачів;
  2. просування бренду та допомога в експансії дистрибуції;
  3. відгуки про продукт від експертів.

Але не всі змагання виконують усі 3 функції. Хоч їхнє поєднання можна вважати золотим стандартом участі брендів у подібних міжнародних конкурсах.

Чому результати можуть відрізнятися?

Звичайно ж, найкраща у світі горілка одного року, з високою ймовірністю, отримає нагороду й у наступному. Особливо, якщо врахувати, що стабільність виробництва – критерій, який часто оцінюють експерти.

Ерік Зандона відзначає, що "міцні напої не мають галузевої інструкції зі стилю", тож критерії оцінки в кожному конкурсі можуть суттєво відрізнятися.

Джоел Гаррісон зауважив, що "не всі бренди беруть участь у всіх змаганнях", хоча можна з упевненістю сказати, що великі виробники більш охоче змагаються на міжнародній арені.

  • Усі троє членів зауважили, що вибір найкращих – суб'єктивна вправа.


Потрібно також розуміти, що вибір найкращих – суб'єктивна вправа / Фото Unsplash

Гаррісон додав, що попри акцент на стандартах та послідовності, спиртні напої – "натуральні сільськогосподарські продукти, які мають вінтажні варіації залежно від сезону, погоди та інших обставин, особливо в категорії темних спиртних напоїв". Зандона погоджується з цим твердженням, адже "одна партія може бути фантастичною, а інша – просто хорошою".

Усі ж судді зауважили, що склад журі змінюється щороку. Тож рідко один і той же експерт висловлює свою думку кожного року стосовно все того ж бренду, що бореться за нагороди. Як правило, до складу журі входять представники виробників та професіонали індустрії, роздрібних продавців, дистриб'юторів та рецензенти з різних країн світу.

Зандона додав, що судді часто мають різні точки зору. Наприклад, представники дистилерій – чудові експерти, адже у них є безпосередній досвід у виробництві. Тож вони розуміються на нюансах, які впливають на якість та смак продукції. З іншої сторони, їм може бути складно оцінювати інші бренди, якщо процес надто відрізняється від звичного для їхнього виробництва.

Натомість рецензенти – профільні журналісти, оглядачі – часто виділяють новизну продукту, а не послідовність.


Відзнаки на міжнародних конкурсах – ознака стабільно високої якості та відмінного смаку / Фото Nemiroff

На вибір найкращих напоїв впливає безліч факторів. Це може бути як склад журі, так і країна, в якій сам конкурс проходить. Ми ж рекомендуємо звертати увагу на те, чи отримує бренд, якому ви віддаєте перевагу, відзнаки на різних конкурсах протягом останніх кількох років. Саме це беззаперечна ознака стабільно високої якості, а також відмінного смаку.

Читай також Чоловічі розмови, крута атмосфера та міцний алкоголь: чому варто записатися до барбершопу

Автор: Назарій Лазур
Nemiroff Алкоголь Men БарMEN

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Вибір редакції
    • Бренд з України двічі потрапив у ТОП 100 найкращих алкогольних напоїв у світі

      Бренд з України двічі потрапив у ТОП 100 найкращих алкогольних напоїв у світі

      5 квітня , 13:11
    • Сексуальна українська актриса одягнула жакет на голе тіло: гаряче фото 18+

      Сексуальна українська актриса одягнула жакет на голе тіло: гаряче фото 18+

      13 квітня , 04:24
    • Чоловічий гороскоп на тиждень: на кого очікує божевільна авантюра

      Чоловічий гороскоп на тиждень: на кого очікує божевільна авантюра

      11 квітня , 17:47
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • 24 Канал
    • Економіка
    • Showbiz
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    • Закордон
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
    Made by
    Залиште відгук